Review : Noabay Voetcrème Orange Juice

Alweer een merk dat ik niet kende, ''Naobay''.  Ik zocht op hun site naar meer informatie.

Naobay heeft als standpunt dat natuurlijke producten beter zijn voor zowel hun klanten als voor het milieu. Daarom wordt er nooit gebruik gemaakt van schadelijke ingrediënten als parabenen, siliconen, chemische bewaarmiddelen, PEG,…  Dankzij een combinatie van actieve organische oliën en plantextracten heeft Naobay voor een gamma gezorgd vol voedende, hydraterende, kalmerende en regenererende producten. De verpakking is gemaakt uit gerecycleerd materiaal en is biologisch afbreekbaar.



foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

De voetcrème is dik en voelt erg verzorgend aan.
Het product komt gemakkelijk uit de tube en is handzaam.
Het ruikt kruidig en naar sinaasappel zoals beloofd.
De crème voelt niet vettig aan en trekt snel in
Mijn voeten voelen meteen wat warm aan, dit komt denk ik door het kruidige aspect. Met dit weer vind ik dat niet erg.
In de zomer zal ik dit product dan liever aan de kant leggen omdat ik dan juist wat verkoeling wil.


foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Ik vind het een mooi product dat fijn werkt.
Ik vind het leuk dat ik via een box merken kan uitproberen die ik normaal niet zou kopen of over het hoofd zie.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !