Review : L'oreal Colorista lilac & pink hair + video .

Nadat ik de kruidvat colors to play had geprobeerd, wilde ik nu gaan voor de colorista kleurtjes.  Ik koos voor een lilac en een pastel pink kleurtje, en mengde deze samen zodat ik een apartere kleur kreeg.

foto van Engelina Graepler.

 Ik liet het zo'n 40 minuten intrekken en het effect is een pastel kleurige coupe! 

foto van Engelina Graepler.


Het product is handig in gebruik, lekt niet uit je haren en ruikt lekker. Ook voelt mijn haar lekker zacht aan.
Echter vind ik het product niet zuinig in gebruik. Ik heb in totaal 1,5 flesje moeten gebruiken om mijn gehele haar van een kleurtje te kunnen voorzien, en zo lang is mijn haar niet. Voor 8,99 per flesje en dan een weekje kleur vind ik dat echter wel duur . 

foto van Engelina Graepler.


Ik kocht ze trouwens in de aanbieding. Ik ben benieuwt hoe lang het blijft zitten.
Na elke wasbeurt deel ik een foto op Instagram.

Ik heb geprobeerd een filmpje te maken zodat je ziet hoe ik het product in mijn haar doe. Ik ben echter geen held met editen maar zo krijg je wel een beeld van hoe het er uit ziet.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !