Review : Dove nourishing secrets strengthening shampoo + conditioner.


Mijn shampoo en conditioner waren net op, en hoewel ik er nog een paar op voorraad heb zag ik bij het Kruidvat nieuwe shampoo's en conditioners van Dove staan met 50% korting.
Er zijn verschillende soorten en ik koos de Strenghtening versie met avocado olie. Het beloofd anti haar breuk en mooier haar vanaf het eerste gebruik en ik was eigenlijk best sceptisch. Als een shampoo mijn haar schoon maakt en een conditioner mijn haar doorkambaar ben ik eigenlijk al wel tevreden maar dit stel onderwierp ik aan een zware test. Namelijk : zwaar gebleekt en veelvuldig gekleurd haar.

foto van Engelina Graepler.


De shampoo en conditioner zitten in simpele handzame verpakkingen met duidelijke opdruk. De geur is fris en eenvoudig te noemen, geen poespas.  De shampoo schuimt gewoon prima en meteen voelt mijn haar al zacht aan.
Dit is echt een wonder voor mijn kurk droge haar. De conditioner ruikt het zelfde en is een prime substantie.
Dit is echt de kers op de taart want na gebruik van de conditioner voelt mijn haar nog zachter aan.
Zodra mijn haar droog is glanst mijn haar aanzienlijk meer en lijken mijn puntjes ook wat zachter aan te voelen.

foto van Engelina Graepler.

Je kan wel zeggen dat ik super duper enthousiast ben over deze producten.  Hier onder een foto van voor en na 1 x gebruik van dit fijne stel. 

Voor /na 


foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.


Ik denk dat dit wel eens een nieuwe holy grail kan gaan worden. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !