Review : Balea tropical handcrème


Ongeveer een maandje terug was ik in de DM in Bocholt en zag daar deze vrolijk uitziende handcrème liggen .

Deze zou de geur van ananas en maracuja dragen maar ruikt stiekem gewoon naar zoete ananasjes op fruit sap.


foto van Engelina Graepler.


De textuur is een gel achtige crème, geen rijke dikke crème. Aangezien het een zomer editie is vind ik dit niet erg. De crème is niet vettig en trekt snel in.

foto van Engelina Graepler.

 De geur ruik je nog minstens een uur. Echt verzorgend is hij niet moet ik zeggen.  Nu heb ik ook wel een droge huid, maar hij ruikt wel lekker en voelt verkoelend aan op je huid. 
Ik gok dat ik 80 cent of zo voor betaald heb, niet duur.

foto van Engelina Graepler.

Dit is een fijne crème om je handen mee in te smeren na een warme zomerdag, voor dat kleine beetje extra verzorging, maar als je een droge huid hebt zoals ik is een rijkere crème wel een must

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !