Opgemaakt # Week 16 # April 2017 16 producten !

Ook deze week heb ik heerlijk veel opgemaakt , zo gaat ie goed!


Deze yogi flow shower foam van Rituals rook heerlijk, maar was er na 2 x gebruiken al door heen.Daar vind ik hem iets te prijzig voor om opnieuw te kopen. 

foto van Engelina Graepler.



Met de body cream uit de cherry blossom lijn heb ik wat langer mee gedaan en ik gebruikte hem vooral als handcrème. 

foto van Engelina Graepler.

Ik kleurde mijn haar nogmaals met de washout producten van L'oreal. Namelijk dirty pink en pastel pink.

foto van Engelina Graepler.



Ook deze showerfoam van HEMA ging na 2 a 3 keer gebruiken al leeg. Hij rook overigens wel erg lekker.

foto van Engelina Graepler.

Ik ben helemaal fan van de geur van deze Ziaja lotion.
Ik heb dan ook een full size showergel hiervan besteld.
Hier heb ik ongeveer een weekje mee gedaan.


foto van Engelina Graepler.



Ook gebruikte ik dit voet masker achtig iets.
De resultaten wacht ik nog af.



foto van Engelina Graepler.

Deze mini shampoo van Balance me zat in een bluxbox en ik vond deze erg fijn werken.

foto van Engelina Graepler.


Dit haar kuurtje van Balea rook heerlijk.
Of het ook wat voor mijn haar heeft gedaan? Geen idee.



foto van Engelina Graepler.




Oh deze geur was hemels. Na 2 x douchen was deze travel size ook al leeg maar omg, deze wil ik full size !


foto van Engelina Graepler.



De beste en pijnloze neus strip die ik tot nu toe geprobeerd heb.  Top spul dat Biore.

foto van Engelina Graepler.


Prima watertje, deze van Balea.
Lekker budget ook.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook 3 mascara's op. Deze waren bijna leeg en waren open sinds november. Tijd om ze weg te gooien dus.
Ik vond ze wel  fijn, vooral die van max factor.

 
foto van Engelina Graepler.

Jazeker, nog een mini product. Dit was een handcrème sample die wel chill was maar niet lekker rook.

foto van Engelina Graepler.

 Ik maakte uiteraard ook het maskertje op waar eerder deze week een review van verscheen.


foto van Engelina Graepler.



En een parfum sample!

foto van Engelina Graepler.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !