Shoplog DM # Maart 2017

Zo'n twee keer per jaar ga ik naar de DM. Dit keer heb ik er voor gekozen om niet elk product bij naam te noemen maar om er enkele foto's bij te plaatsen met korte tekst.  Mocht je ergens een review van willen zien, laat me dat dan zeker weten.



Een bericht gedeeld door Engelina (@beautyxspace) op


Ik kocht enkele bodylotions, niet alles staat op de foto , een paar douchegels uit de nieuwe zomer lijn, scheermesjes,droogshampoo,volumepoeder,maskertje,shampoo, handzeep,nagellakremover,handcreme en wat huishoudelijke dingen. 

 foto van Engelina Graepler.

Ik ben gek op de DM en dan met name het merk Balea.
Er komen binnenkort reviews online van de producten die ik leuk,lekker of grappig vind. Ik kocht ook handcreme, treacle moon mini's,nagellak remover en lipbalsem.


foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !