Review : Fat lash fibre mascara Action Fashion Professional


Nu Essence de fiber mascara topcoat uit haar assortiment heeft gehaald ben ik op zoek naar een vervanger.
Bij de Action zag ik deze fat lash fibre mascara liggen en aangezien ik normaal gesproken best tevreden ben over Action mascara's ging deze voor 1,49 mee naar huis .

foto van Engelina Graepler.



Het is een twee stappen mascara, aan de ene kant een witte, waar ik persoonlijk geen fan maar ben , maar hey als het werkt, werkt het toch ? En aan de andere kant zit een zwarte mascara. De mascara bevat in totaal 8 ml. 

foto van Engelina Graepler.

De borsteltjes zien er op het eerst gezicht gewoon prima uit. Mijn wimpers hangen van zichzelf naar beneden dus besloot ik ze eerst  te krullen zodat het een eerlijke review is . Want als ik ze niet krul, lijken alle mascara's slecht.

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.



De ''witte'' kant brengt niet zo soepeltjes aan maar droogt wel doorzichtig op. Echter voelt het aan als lijm waardoor mijn wimpers aan elkaar gaan plakken. Toch besloot ik de zwarte kant aan te brengen en voor mijn gevoel had ik net zo goed geen mascara op kunnen doen.

foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.

 Wat is dit een verschrikkelijke mascara zeg. Mijn wimpers plakken aan elkaar, ik krijg absoluut geen volume en ze zakken nog dramatischer na beneden dan voor het krullen.  

foto van Engelina Graepler.

Helaas, ik zal toch door moeten zoeken naar mijn perfecte vervanger van Essence. 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !