Review : FA showergel purple orchid


FA shower gels vind ik altijd erg prettig in gebruik. Ze ruiken heerlijk maar irriteren de huid niet door het parfum, zijn handzaam en mijn huid voelt na gebruik heerlijk zacht aan.

foto van Engelina Graepler.



Ook zitten er micro oliën in sommige shower gels en zo ook bij deze variant met de geur van paarse orchidee .

De gel schuimt goed, en de oliën doen goed haar best om mijn huid te hydrateren.
Ik vond dit product zo fijn dat hij er binnen 2 weken doorheen was en ik al te laat was om een foto te maken terwijl de fles nog vol zat.
Dat zegt genoeg toch?

Ik ben alleen maar positief en langer kan ik het daarom niet maken ;)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !