Review : Essence lipstick - ''life is too short for boring lipstick

Online vond ik deze aparte kleur lipstick van Essence en de kleur sprak mij meteen aan. Echter had ik deze nog steeds niet gereviewed.

foto van Engelina Graepler.




 Ik weet niet uit welke collectie hij komt maar heb hem nog niet in de schappen zien liggen. De kleur is een combinatie tussen grijs en donkerpaars en is zeker gewaagd. 

foto van Engelina Graepler.


Hij zit in een dikke stevige huls met een kleur ring waardoor je meteen weet welke lipstick je te pakken hebt.'life is too short for boring lipstick' doet haar naam zeker eer aan want niet alleen de kleur is apart, maar de vorm van de lipstick is ook zeker apart.

foto van Engelina Graepler.

 Echter zie je hier na 1 keer gebruik niks meer van, het is ook meer voor de sier. 

foto van Engelina Graepler.

De lipstick ruikt een beetje naar fruit maar dan niet chemisch. Ik vind het wel lekker ruiken maar je hebt er geen last van zodra het product op je lippen is gesmeerd.
Dit gaat trouwens soepeltjes voor een matte lipstick.
De lipstick is goed gepigmenteerd en smeert lekker uit .

foto van Engelina Graepler.

Zoals ik al vermeldde is de lipstick mat maar , hij droogt je lippen niet uit . Ik heb het gevoel alsof ik een dikke boter op mijn lippen smeer.  De houdbaarheid is zo'n 4 uurtjes, prima dus .
foto van Engelina Graepler.


Het is geen alledaags kleurtje maar ik vind hem prachtig, ik hou wel van dit soort kleuren en ik vind het leuk dat een budgetmerk zoals Essence dat juist vaak mainstream is, het aan durft om dit soort lipsticks te verkopen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !