Review : Action lipkits- pretty pink & classic red

Hier  vind je mijn review over de lipkit in de kleur ''deep nude'' over de werking  ga ik hier dan ook niet te veel over uitweiden.

Ik zag echter dat ze nu meerdere kleuren hadden en ik nam de roze en een rode versie mee.

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

De potloodjes zijn goed gepigmenteerd en zijn niet te romig zodat je precies kunt werken en de dekking meteen maximaal is. Ook de liquid lipsticks zijn hoog gepigmenteerd en dekken met slechts een dun laagje.
Het kwastje is lang en daardoor kun je ook goed in de hoekjes komen. 



foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Ook is de geur niet storen maar juist licht geparfumeerd en laat dit product geen vieze smaak achter in je mond.  Het geeft niet af en blijft gemiddeld zo'n 6 uur perfect zitten. 

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Tip : Dit spul plakt echt ontzettend. Vind je het niet erg dat hij niet super mat is kun je dit verhelpen door er een lipbalm overheen te doen. 

Over het algemeen ben ik zeker tevreden over deze lipsticks en dan met name over de potloodjes.
De prijs kwaliteit verhouding vind ik super, je koop ze namelijk voor slechts 1,00 per kit.

Reacties

Unknown zei…
Wauw, wat een gave kleuren!!

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !