Opgemaakt #week 12 # maart 2017

Ook deze week heb ik weer wat opgemaakt.  Er zijn weer full size producten leeg gegaan, maar ook een paar samples.  


Als eerste deze handzeep van Balea.
Deze  ruikt heerlijk en maken mijn handen lekker zacht.


foto van Engelina Graepler.


Ook maakte ik een gezicht maskertje op van dit merk.


foto van Engelina Graepler.

Er ging een ieni mini tubetje van Dove handcrème leeg.


foto van Engelina Graepler.

En er ging een tube van mijn geliefde Edeka Har kur op van Elkos. 




foto van Engelina Graepler.

En een Elkos shampoo.

foto van Engelina Graepler.

Deze tube zat bij mijn haarverf, ik vond het fijn spul.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !