Opgemaakt #week 11 # maart 2017

Jaaa ook deze week zijn er weer full size producten opgegaan. Ik heb zelfs een complete lade in mijn kast over inmiddels. Dat gaat de goede kant op. 

foto van Engelina Graepler.



foto van Engelina Graepler.


Als eerste ging deze heerlijk zomerse douchecreme van Balea op.  Deze vond ik echt heerlijk maar is helaas een limited edition van een paar jaar terug. Ik heb gelukkig nog wel een deodorant van deze geur. 

foto van Engelina Graepler.


Het haar masker van Kruidvat waar ik zo blij mee was is ook op. Ik maak elke maand wel een haarmasker op overigens dus dit was geen verkeerd spul. 


foto van Engelina Graepler.


Er ging ook een doosje neus strips doorheen.
Deze komen volgens mij van Het Kruidvat.
Sommige strips werken, anderen niet.

foto van Engelina Graepler.

De kokos boost shampoo van Andrelon rook heerlijk en maakte mijn haar lekker zacht. Maar een grote maar...  ook ontzettend pluizig, deze zal ik dan voorlopig ook niet opnieuw kopen.

foto van Engelina Graepler.

Deze drie mascara's zijn al een half jaar open en ik heb fijnere in gebruik. Daarom gaan ze weg. Die van de Action vond ik overigens wel erg prettig. 

foto van Engelina Graepler.

Er ging een eyeliner stift leeg .
De concealer pen is van de Action maar ik heb het idee dat mijn huid er geïrriteerd door raakt.Deze gaat dus ook weg.



Dat was het weer voor deze week !


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !