Opgemaakt #week 10 # Maart 2017

Deze week heb ik weer een paar dingen opgemaakt.

foto van Engelina Graepler.







Dit scrub maskertje van Dr.Van Der Hoog stonk echt verschrikkelijk, maar deed zijn werk wel.

foto van Engelina Graepler.


Wash in wash out shampoo van Kruidvat in de kleur Cool Blond kan natuurlijk ook niet ontbreken.


foto van Engelina Graepler.

Deze coconut showergel van FA is echt fantastisch.
Dit is mijn tweede en helaas laatste flacon die ik op voorraad had. Ik heb nog genoeg staan dus laat ik dit eventjes gaan.


foto van Engelina Graepler.


En er ging weer een Nivea hairmilk conditioner op.
Heel fijn spul maar niet bepaald zuinig in gebruik.
Ik zou deze dan ook alleen in de aanbieding kopen ondanks dat ik hem echt heel prettig vind . Dit is namelijk al mijn derde flacon en dat is niet voor niks.


foto van Engelina Graepler.

Treaclemoon vind ik een fijn merk en deze marshmallow geur is een favoriet, ik maakte een klein flesje op.


foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !