Kruidvat colors to play turquoise


De colors to play van Kruidvat kun je vergelijken met Directions of Manic Panic. Een conditioner achtige textuur met een kleurtje er aan toegevoegd dat niet perse schadelijk is voor je haar. Ik heb al veel kleuren in mijn haar gehad maar nog geen turquoise . 





De ''verf'' ruikt erg prettig en is gemakkelijk te doseren.
Mocht je per ongeluk op je huid knoeien is dit geen probleem, het is gemakkelijk van je huid te wassen.
Het is maar een klein flesje maar met een kleine hoeveelheid kun je al een paar plukken doen.


foto van Engelina Graepler.


Het lekt niet, dekt goed en het kost weinig moeite en tijd.
Het uitspoelen gaat snel, de kleur is erg mooi en zit er na 3 wasbeurten nog steeds mooi in.  Kruidvat zegt dat dit spul 3 tot 10 wasbeurten blijft zitten, ik geef na de 10 wasbeurten nog een update. Tot nu toe ben ik erg tevreden hiermee.



Deze week kost hij 3,00 ipv 4,00.-

Ik heb ook de kleur ''violet'' erbij gekocht.
Deze ga ik binnenkort ook aan jullie laten zien.
De roze kleur in mijn haar is een Syoss spray.

Reacties

Unknown zei…
Hoi!

Wat een leuke review! Hoe is het nu met je haar? Ik wil zelf ook mijn haar tijdelijk een keer turquoise verven, maar omdat blauwtinten meestal best hardnekkig zijn durf ik niet zo goed. Wast het er weer volledig uit of loop je eeuwig met een groene gloed rond? :P
MoonChild zei…
Hey! Wat fijn dat je deze kleur hebt gereviewd. Ik wil m ook erg graag proberen maar ben bang dat het heel lang vaag zichtbaar blijft. Hoe zat dit bij jou? Want coral zag ik al heb je ook geprobeerd, die is er bij mij wel volledig uitgegaan. Hoeveel wasbeurten bleef turquoise zitten? En hoe zat het met de gloed? Ik ben erg benieuwd! ~Liefs
Dit kleurtje staat op mijn wishlist :D
Engelina zei…
@unknown binnen een weekje was het er bij mij weer volledig uit !

@moonchild- 3 wasbeurten en na de 4e was beurt was de kleur volledig verdwenen.

@vleertjemaaike goede keus ~!
Unknown zei…
Heyy,
Ik heb gistere mijn haar ook geprobeert met turqouise, maar mijn haar is meer groen achtig, ik raad zelf aan een andere kleur te pakken
Engelina zei…
Dat is vervelend Unknown.. Natuurlijk is ieder haar ook anders.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !