Opgemaakt # Week 8 # Februari 2017


Ook deze week heb ik weer aardig wat opgemaakt. Buiten wat mini's ook enkele full size producten.

foto van Engelina Graepler.



Toen ik deze concealer gebruikte begon mijn huid zo te branden dat ik besloot deze weg te gooien . Het is er eentje van Essence . De eyeliner is ook van Essence en deze is helaas ook op. Het was mijn laatste back up en deze verkopen ze helaas niet meer. Ook zocht ik mijn mascara's uit en deze twee zijn ook zo goed als op en sowieso te oud om te bewaren.

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.


Dit is een mini douchegel uit de kerst collectie van Yves Rocher, helaas zijn de douche producten helaas op.
Van mij had deze lijn wel in het vaste assortiment gemogen.


Deze douchegel van Aveo kocht ik in Duitsland in de geur 'thalasso' en het is een fruitige frisse geur die de huid extra hydrateert. Jammer dat ik er maar 1 fles van mee had genomen want ik weet niet of hij nog te koop is . 

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

En er ging weer een face wash van Yves Rocher op.
1 van mijn favoriete producten van dit merk.
En het micellair water wat ik in Duitsland kocht ging op. In Nederland vind ik hem te prijzig aangezien ik  maar maximaal twee weken mee doe met 125 ml.

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Verder ging er een mini conditioner/masker van Dove op en een mini shampoo van Guhl. Beide prima producten.


foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Dit is een 1 minuut masker van Balea die je alleen al wil kopen vanwege de heerlijke geur. Zonde dat ik ook van dit product toen maar eentje heb gekocht.
Treacle moon vind ik een fijn merk maar die grote flessen zijn onhandig. Dit kleine flesje met de geur frambozen vind ik wel erg fijn, alleen krijg je de laatste druppels er niet uit.

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Dit maskertje heet toevallig ook Thalasso maar heeft een heel andere geur en werking dan de douchegel.
Wel vond ik hem erg prettig en hier heb ik nog wel een back up van liggen .  De shampoo van Balea koop ik graag aangezien ik een lastige hoofdhuid heb die snel droog word.

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.


Zo dat was het weer voor deze week .
Ik weet niet of ik voor volgende week genoeg producten op maak voor een artikel.
Maar ik kan het wel combineren met een ''opruim'' artikel mochten jullie dit leuk vinden om te zien.

Reacties

Vanessa zei…
Leuk om te zien wat je hebt opgemaakt! Ik vind de face wash van Yves Rocher en het reinigingswater van Garnier ook heel fijn.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !