FOTD : something new + mini review Essence producten


Voor deze FOTD gebruik ik wat nieuwe producten van Essence. 

De curl lash mascara met fibers
De lipgloss met wetlook in ''indie romance''
En de settingspray matt.

foto van Engelina Graepler.



Verder gebruik ik : 

Action
primer
lichtbruine oogschaduw
cc-cream. 
Essence
eyeliner pen
liquid highlighter
oogschaduw palette nude
wenkbrauw higlighter wit
umbrella blush 
Catrice
Wenkbrauw wax
matte powder 
concealer



foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Over de mascara kan ik vertellen dat ik hem niet erg fijn vind. Mijn wimpers klonteren zoals je ziet nogal en mijn wimpers worden er zo zwaar van dat ze naar beneden hangen. Voor mijn onderste wimpers is deze mascara wel handig door het gebogen borsteltje. 

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

De lipgloss vind ik erg mooi en subtiel.
Hij voelt lekker vettig aan op de lippen en plakt niet. Ook de fruitige geur vind ik niet storend en met het kwastje kun je het product goed aanbrengen. 

foto van Engelina Graepler.


De settingspray gebruikte ik als ''finish'' of mijn make-up er beter door blijft zitten kan ik nu nog niet zeggen, maar mijn huid ziet er haast gefotoshopt uit na het gebruik van dit product. Dat is alvast een voordeel.


Reacties

Unknown zei…
Ik ben geen lipgloss fan, maar wel van natuurlijke looks :)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !