Stash Flash - Lipsticks + 5 x Favorites


Waar ik eerder meer een lipgloss fan was ben ik nu een echte lipstick chick. Met meer dan 200 lipsticks mag ik mezelf wel een beetje obsessed noemen maar ik heb toch echt wat favorieten, Ik laat jullie wat foto's zien van het grootste gedeelte van mijn stash en ik vertel welke mijn favorieten zijn. ( De 80 lipsmacker lipbalms, wat glosses en action producten zitten hier bijv, niet bij.

foto van Engeliina Graepler.


foto van Engeliina Graepler.

foto van Engeliina Graepler.

Op de absolute nummer 1 komt ''come naturally'' van Essence. Dit is mijn meest gebruikte en favoriete lipstick en ik baal echt ontzettend dat hij uit het assortiment is want ik heb niet eens een back up aangeschaft omdat hij nog niet zo heel lang in de schappen lag en ik dacht dat ik nog wel tijd had.  Dus als iemand een cheap ass vervanging weet?

foto van Engeliina Graepler.

Op nummer twee komt deze fel roze lipstick van HEMA.
Dit is perfecte dupe voor kelly's yum yum van MAC.
Ook deze lipstick is al goed gebruikt en in de zomer is dit echt een must voor mij, staat namelijk net iets mooier met een tintje.

foto van Engeliina Graepler.

Ik ben ook fan van liquid lipsticks en deze van Freedom Cosmetics is ook een favoriet. Het grappige is dat mijn favorieten uit een nude en felle kleuren combi bestaan.
Ik vind namelijk veel kleuren mooi, maar weinig texturen.

foto van Engeliina Graepler.

Deze soft mat lipbalm van HEMA is ook een favoriet, deze kleur heb ik afgelopen zomer veel gedragen.

foto van Engeliina Graepler.

De lipliner van Essence in Frappuccino heb ik nu voor de tweede keer aangeschaft. Deze staat erg mooi onder come naturally 


foto van Engeliina Graepler.

Ik ben erg fan van de Essence lip producten. Niet alleen omdat ze zo lekker betaalbaar zijn maar ook omdat de kwaliteit nog best goed is en er een breed scala aan kleuren is . Het grootste gedeelte van mijn stash bestaat dan ook uit producten van dit fijne dierproefvrije budget merk.

foto van Engeliina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !