Review : Nivea Hairmilk shampoo & conditioner


Toen ik deze Hairmilk producten van Nivea zag liggen en het prijs kaartje ook nog eens tijdelijk 1,00 was besloot ik deze mee te nemen. Van mijn huidige shampoo kreeg ik hoofdhuid problemen en de belofte van ''milde reiniging'' sprak mij meteen aan . 

foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.



Ik heb de producten ongeveer een week getest om een duidelijke mening te vormen. Ik was mijn haar elke dag dus na een week mag ik wel verschil merken of zien .
Ik heb droog en pluizig haar en nu ik het weer gebleekt heb kan mijn haar wel wat extra verzorging  gebruiken.

foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.


Als je de dop opent komt de welbekende Nivea geur je al tegemoet.
De producten zijn niet milky zoals je zou verwachten.
De shampoo is cremig en de conditioner is dik en lobbig en meer als een masker zoals ik gewend ben van Nivea.

Mijn haar voelt na het gebruik van deze producten zijdezacht aan. Ik heb het gevoel dat vooral de conditioner veel goeds doet voor mijn haar.

Mijn punten zien er ook minder droog uit en mijn haar lijkt minder pluizig. Daarbij blijft de geur nog een tijdje in je haar hangen en dit vind ik ook wel fijn.

Ja, ik ben erg tevreden met de hairmilk shampoo en conditioner en heb nog snel voor die ene euro nog een shampoo en conditioner erbij besteld. Want in de winkel was het schap al leeg !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !