Review : Balea marshmallow douchecrème


Het Duitse merk Balea had een tijdje terug een marshmallow douchecrème in het assortiment die ik heerlijk vond, ditmaal in een andere verpakking kocht ik hem weer. De andere verpakking was echter net wat fijner in gebruik maar het is te doen.



foto van Engeliina Graepler.


De geur is een mengeling van suikerspin en gesuikerde spekjes. De crème verdeeld goed over de huid en schuimt heerlijk. Mijn huid voelt echt zacht aan na het gebruik hier van en dit ervaar ik niet vaak met een douche product.
De eerste flacon was langwerpig met een druk dop waar dan gemakkelijk product uit kwam en dan kon je de dop weer terug duwen. Deze vond ik handig omdat deze in mijn douche bakje paste. Ik weet niet waarom maar Balea heeft de verpakking aangepast naar een bolle ronde vorm met een klik dop, waardoor het veel lastiger is om het product er uit te knijpen zodra de verpakking half leeg is. Het is dat ik dol ben op  deze geur maar anders had ik hem niet gekocht. Het is dat ik de oude verpakking al weg gegooid heb anders had ik hem over gegoten ;).


Maar met deze fijne werking en het fijne prijsje van 0,95 voor 300ml mag ik niet klagen ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !