Recept : Havermout/Kwark taartje


Dat ik grotendeels (toegevoegde ) suikervrij eet neemt niet weg dat ik af en toe geen trek heb in een lekker gebakje.
Op Instagram bij cv2cv zag ik een lekker recept en probeerde deze uit met twee versies.

foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.


De eerste versie bestaat uit :

2 eetlepels kwark

5 eetlepels havermout
1 ei

Snuf kaneel 
Halve banaan

1 mandarijntje 


Je mixt de kwark met het ei, doet de havermout en kaneel er doorheen, giet het mengsel in een bakvorm en doet het voor 30 minuten op 175 graden celcius in de oven .
Na die tijd leg je de banaan in plakjes en de mandarijn in partjes erbij.




Mijn tweede versie bestaat uit :




2 eetlepels kwark
Schep griekse yoghurt

3 eetlepels havermout
1 ei

Iets te grote Snuf kaneel 
Aardbeitjes.

Hierbij doe je het zelfde als bovenstaande alleen bakte ik de aardbeitjes mee voor wat extra zoetigheid. Dit is een stevig ontbijt uit de oven ;) Al eet ik dit niet als ontbijt hihi.   


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !