Opgemaakt ! Januari #week 1 #2017


Jaaa het eerste opgemaakt artikel van het nieuwe jaar.

Ik doe niet aan normale voornemens, maar wel aan beauty voornemens en de eerste was om minstens 5 mini's producten op te maken, meer maskers te gaan gebruiken en om in januari geen douche gels te gaan kopen.

Ik zit er over na te denken om de opgemaakt artikelen wekelijks te gaan doen of 2 keer in de maand zoals ik vorig jaar ook al wel eens deed. Zo worden de artikelen niet te lang en kan ik in het weekend een extra artikel plaatsen.
Wat vinden jullie ?

Ik maakte twee fullsize douchegels van Balea op.
Beide vond ik heerlijk ruiken en maakte ik beiden al eens eerder op. In beiden zat nog een laagje in en het werd tijd dat ze op gingen. Van Sweet wonderland heb ik gelukkig nog een paar back ups liggen, deze geur is heerlijk.
Frozen breeze kocht ik in 2015 al, en helaas was dit de laatste back up.

foto van Engeliina Graepler.

Er ging ook een winterse douche creme leeg van Aveo.
Fijn spul maar de geur begon me al snel tegen te staan. De kaneel was iets te overheersend en het sloeg me een beetje op de longen. Deze heb ik dus  royaal gebruikt en was daardoor ook erg snel leeg. 

foto van Engeliina Graepler.

Er gingen 2 mini haar producten leeg, een haar masker van Dove en een shampoo van Schwarzkopf. Het is de bedoeling dat ik deze maand minstens 5 mini's opmaak, zodat ik binnenkort weer nieuwe producten kan gaan kopen en dat deze dan ook daadwerkelijk meteen de badkamer in kunnen..

foto van Engeliina Graepler.

Dit super fijne haar masker dat ook nog eens lekker budget is en lekker ruikt van Balea ging ook op. Helaas kom ik er maar 1 of 2 keer per jaar en heb ik geen back up liggen.
Mocht ik weer bij de DM komen , koop ik deze meteen opnieuw.
De tandpasta werkt erg fijn , en heb alweer een nieuwe gekocht. Deze is voor gevoelige tanden en deze werkt echt voor mij. Ik koop ze in Duitsland omdat het een euro scheelt met de Nederlandse tubes.

foto van Engeliina Graepler.


Het plasticje is van een manibomb van wat maakt je mooi.
Het was een winterse geur maar ik kan hem niet omschrijven want de sticker zat er niet op, dit omdat het de kerst editie was en de beschrijving niet heb gezien. De site is momenteel offline wegens vernieuwing van de producten maar wat maakt je mooi is  echt aan te raden.

De mascara van Essence heb ik al echt te lang open dus deze gaat ook weg. Ik vond hem ook niet fijn en het roller systeem was zwaar bagger. De mascara lag daardoor ook niet fijn in de hand waardoor hij al een jaar in mijn stash lag, weg ermee! 

foto van Engeliina Graepler.



Zo, deze producten heb ik opgemaakt in week #1 van januari.  Dat ruimt al weer lekker op.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !