5 x Random Feitjes over mij,


Het leek me wel leuk om eens 5 feitjes te vertellen aan jullie die jullie waarschijnlijk nog niet weten, tenzij je me al heel lang volgt. 


Feitje 1 :  Ik ben een lipbalm hoarder, dit begon in 2009 toen Misslipgloss schreef over de webshop kisskissbangbang die inmiddels al een aantal jaar niet meer bestaat. Ik werd toen verliefd op de lipsmackers en cupcake lipbalms.

foto van Engelina BeautyxSpace.foto van Engelina BeautyxSpace.


Feitje 2: Ik hou van de films van Tim Burton ! Dat donkere en mysterieuze vind ik helemaal geweldig. Edward scissorhands en The nightmare before christmas behoren dan ook tot mijn favoriete films.


Afbeeldingsresultaat voor the nightmare before christmasbron.ohmydisney

Feitje 3 : Al ben ik ook dol op de films van Harry Potter. Dat soort films kan ik keer op keer opnieuw kijken zonder verveeld te raken .

Afbeeldingsresultaat voor harry potterbron. simpsite

Feitje 4 : Ik ben dol op tamme ratten. Ik heb er ook al een aantal als huisdier gehad tot dat ik op mezelf ging wonen.
Ik heb nu een kat Louis, en Dirk heb ik ook al weer wat jaartjes. Dirk is een konijntje.
De foto met het ratje is van mijn moeder : www.hangmatjesvoorratjes.nl

foto van Tamme Ratjes Aalten.

foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.

Feitje 5 :  Ik was een die hard Tokio Hotel fan. Ik ging zelfs mijn haar en make-up net zo als Bill doen . Hilarisch achteraf. Maar stiekem luister ik soms nog steeds naar hun muziek.  Vooral ''love don't break me '' van Bill zijn eigen album vind ik erg tof.  
Afbeeldingsresultaat voor tokiohotelbron. diffuser 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !