Review : Utsukusy Schoonheid Serum & Crème

Blij verrast was ik toen ik hoorde dat ik een crème en serum gewonnen had van Utsukusy Schoonheid.  


foto van Engeliina Graepler.





Wat een mooi kerst cadeau was dit .  Natuurlijk kon ik niet wachten om deze set uit te proberen, aangezien mijn gezicht huid erg gevoelig is en weinig kan verdragen. Echter is dit merk vegetarisch en had ik al meteen hoop in deze producten.

Ik test gezicht verzorging producten graag eerst een paar weken zodat ik ook echt kan vertellen hoe mijn huid hier op reageert.

foto van Engeliina Graepler.



Waar Utsukusy voor staat?  Schoonheid, zuiverheid en kwaliteit.  De producten van Utsukusy schoonheid zijn speciaal ontworpen voor beauty salons, maar ook met producten die je thuis kunt gebruiken om optimaal te genieten van je behandeling. Ook is het merk dierproef en parabeen vrij en is voor zien van het Ecocert logo omdat de kruiden en planten met de grootste zorg verbouwd worden.



foto van Engeliina Graepler.


Dit klonk mij natuurlijk als muziek in de oren.

Maar werkt dit merk ook voor mijn huid? Ja !


De afgelopen twee weken heb ik 1 x per dag het serum aangebracht en 2 x per dag de crème . Nu heb ik geen last van acne of andere huid problemen in mijn gezicht maar heb ik wel een zeer gevoelige huid waardoor ik bijna geen crèmes kan verdragen zonder daarvan huid problemen te krijgen. Met deze set merkte ik binnen een week al dat mijn huid extra ''straalde''  en mijn gezicht voelt extra zacht aan. De ingrediënten zijn zacht voor mijn huid en de producten  ruiken ook nog eens heerlijk.



Ik krijg echt het gevoel als ik in een salon zit met deze producten, en dat is natuurlijk ook de bedoeling .

Conclusie : Ik heb echt het gevoel dat het serum en de crème elkaar versterken en mijn huid extra laten stralen, mijn huid is minder droog en voelt zacht aan.
Ik ben erg tevreden met deze producten en zal ze dan ook met veel plezier op gaan maken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !