Review: The Bodyshop Honeymania handcream


Een tijdje terug bestelde ik deze hand crème maar ik had hem nog niet gebruikt omdat ik nog een paar tubes open had liggen. Nu mijn Essence tubetje bijna leeg is pakte ik deze erbij voor in mijn hand tas. 


 Het tubetje is lekker handzaam met haar 30 ml en omdat het zo'n ''knijp'' tubetje is kun je hem tot de laatste druppel opmaken zonder dat je hem door midden hoeft te knippen.
De cream zelf is vol en voelt zacht aan op je huid, hij hydrateert je handen goed en smeert goed uit .


 De cream trekt ook snel in en voelt niet vettig aan maar laat wel een verzorgend laagje achter op je huid. Je ruikt hem ook nog uren best wel sterk.  Op zich is dit geen probleem zolang je niks met je handen eet.   Ik geloof dat hij nu 3,30 kost, ik kocht hem met 40% korting.
Ik ben erg tevreden met deze cream.

Reacties

Rilana zei…
Aaah fijn product lijkt dat me! Ik heb toevallig laatst een handcrème gekocht van Rituals, ook super fijn!

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !