Kiekjes Kieken ( 27nov-4dec ) Veel dieren !

Ik heb dit artikel al een tijdje niet meer gedaan maar vond het wel weer eens tijd worden.  Ik heb vooral foto's van mijn dieren gemaakt.

Chicco de chihuahua ! Ik kreeg net een dikke lebber toen ik een foto wilde maken haha. Chicco is van mijn moeder.

 


Mijn lief Dirkje en ik hadden het lekker warm ondanks dat het ijskoud was buiten.  Het is echt zo'n knuffeltje.



Ik belegde een heerlijk pistoletje met kiemgroenten,mozzarella en tomaat.


Ik probeerde een nieuwe kleur lipstick uit, maar weet nog niet wat ik er van vind .



Chicco ging later deze week nog een keer op de foto, hij kan echt niet mooi stil zitten haha.


En fluffy ! de vader van Dirkje.



Reacties

Unknown zei…
Wat een lieve beestjes! Ik vind die donkere lippenstift erg mooi staan. 😊

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !