Review: Yves Rocher Kerst Editie douchegels & hand crèmes


Cranberry & Amandel,  Peer & Cacao en  Clementine & Spices staan centraal in de kerst collectie van Yves Rocher .

Deze geuren doen je denken aan lange winter avonden op de bank met een geur kaarsje aan , heerlijk eten en een knus gevoel. Ik besloot om van elke geur de hand crème en de douchegel aan te schaffen. 









De cranberry & amandel douchegel is heel erg zoet en ik ruik er eigenlijk ook geen amandel in terug. De douchegel schuimt erg goed en mijn huid voelt niet trekkerig aan ondanks dat dit een geparfumeerde douchegel is .
Door dit feit ruik je nog een tijdje subtiel naar zoete besjes..



De hand crème heeft dezelfde formule als de andere twee crèmes , werken prima , geuren nog lang na en trekken snel in en voelen niet vettig aan.




Clementine & Spices douchegel ruikt naar zoete sinaasappeltjes en grapefruit, kruiden ruik ik er niet in terug.  Deze vind ik lekker fris ruiken maar meer iets voor de zomer dan een winter geur.  Ook deze schuimt lekker, en droogt mijn huid niet uit .



De hand crème heeft dezelfde formule als de andere twee, al ruik ik hier wel de kruiden in terug!

Helaas had ik de peer producten al opgemaakt dus heb ik eventjes foto's van yvesrocher zelf genomen.


De peer & cacao douchegel ruikt naar zoete gekarameliseerde peertjes met een flinke dosis chocolade.

Afbeeldingsresultaat voor peer & cacao douchegel handcreme yvesrocher

De geur is erg heftig en na gebruik ruik je nog een hele tijd naar peertjes met chocolade.  De douchegel zelf doet weinig voor mijn huid maar reinigt mijn huid wel gewoon prima.  Deze heb in inmiddels als handzeep in de badkamer gezet anders is hij iets te zoet naar mijn zin.

Afbeeldingsresultaat voor peer & cacao douchegel handcreme yvesrocher

De hand crème trekt snel in, ruikt ook super sterk en ook deze ruik je nog een tijdje .  Een plus punt is dat hij absoluut niet vettig aan voelt.  Maar ook deze geur vind ik iets te sterk voor mijn handen en daarom gebruik ik deze voor mijn voeten. Helemaal prima en maakt mijn voeten heerlijk zacht.  Deze is inmiddels ook al op..

Reacties

Vooral Clementine and spices lijkt me heerlijk! Best wel goede geurtjes :D

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !