Review : Essence little xmas factory ''cookie'' scented hand crème


Jup ! Nog meer hand crème ik doe er namelijk echt niet zuinig mee en gebruik ze ook voor mijn voeten aangezien voet crème blijkbaar veel duurder moet zijn . Vandaag een tubetje van Essence met slechts 25 ml dus die zal er ook wel snel door heen gaan ;).




Het is de kerst LE met de geur van koekjes.
Echter vind ik deze absoluut niet naar koekjes ruiken maar naar de zomerse body mist van vorig jaar ! 
Dit vind ik helemaal niet erg want dat luchtje vond ik heerlijk maar waar ze dan de associatie met koekjes 
vandaan halen? 


De crème zelf is licht roze en gemakkelijk uit te smeren, hij trekt bijzonder snel in en voelt niet vettig aan terwijl hij je handen wel heel goed verzorgd! De tube is handzaam en past gemakkelijk in je broekzak of handtas. Ik vind dit tubetje wel heel erg fijn en misschien schaf ik er nog wel eentje aan.  Ik betaalde 1,45 voor een tube, ik heb ook nog een vanille variant liggen die ik nog niet heb uitgeprobeerd.
In Nederland zullen deze tubetjes 1,59 gaan kosten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !