Review : Essence Get picture ready oogschaduw palette

Van de lijn ''picture ready'' schafte ik het oogschaduw palette aan. Mooie kleurtjes waar je een natuurlijke en een wat donkere smokey look mee kunt maken.
Fijn dat er een kwastje bij zit en een spiegeltje!


 Ik ging voor de Rose kleurige look. De oogschaduws zijn zacht maar niet zo zacht dat je enorme fall out krijgt. Het pigment is prima en de oogschaduws zijn prettig om mee te werken maar de matte tinten doen het wat minder.
Maar voor de looks die ik hiermee wil maken vind ik dit helemaal prima en voor 4,99 verwacht ik ook geen super pigment. 



Op mijn ogen gebruik ik de eerste kleur als highlighter,
De vijfde kleur op het bewegend ooglid, derde kleur in mijn buitenste ooghoeken, zevende kleur in de crease en de eerste kleur als highlighter op het wenkbrauw bot.


Dit is een leuk palette voor een semi natuurlijke look en ik  vind vooral de shiny kleurtjes erg mooi.  Het palette kost 4,99 en hiervoor heb je 7 oogschaduws. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !