Opgemaakt November 2016 #part 2

Ik deelde het opgemaakt artikel deze maand in twee omdat ik ook een hoop mini's op heb gemaakt.  


Deze shampoo van Aussie ruikt lekker, en voedt mijn haar.
Helaas is dit een mini , maar de full size vind ik een beetje prijzig .



Deze mini douchegel is van Yves Rocher en heeft geur van clementines en specerijen, persoonlijk is hij te zoet naar mijn smaak. Ik heb er ook een full size van.



Deze mini Nivea shampoo was ook erg prettig.


Deze full size  face wash van Yves Rocher is een favoriet en keert elke maand weer terug in dit soort artikelen.

En ik maakte een full size  handcrème op .


Deze Dove mini haar masker vond ik ook erg prettig, ik heb er  twee van opgemaakt. 


Ook ging er een head and shoulders mini op.



Dit was de tweede waxmelt van woodwick die ik probeerde en ik ben er dol op. Deze ga ik zeker opnieuw aanschaffen.


En ik weet dat ik zei dat ik deze niet meer zo snel aan zou schaffen ondanks dat ik zeer tevreden ben met dit product , maar hij was 1+1 gratis en dan laat ik hem natuurlijk niet liggen.


Ik maakte nog een woodwick waxmelt op ! 1 x in de maand koop ik er eentje en deze had ik dus in November gekocht.
Deze ruikt lekker fris. 




Dit flesje van Essence hebben jullie al vaker voorbij zien komen want dit is een van mijn favoriete luchtjes.
Ik gok dat dit alweer mijn vijfde flesje was en ik heb inmiddels al weer een nieuwe gekregen voor mijn verjaardag.



Het komt niet vaak voor dat ik dat ik een deo op maak omdat ik velen door elkaar gebruik maar ik heb het voor elkaar gekregen deze binnen een maand op te krijgen.
Lucky me,  er was een aanbieding waardoor ze deze week 1,50 kosten dus schafte ik deze meteen opnieuw aan.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !