Win actie ! 10,00 shoptegoed beautyxspace webshop.

Al een tijdje heb ik bij mijnwebwinkel een mini gratis webshop. Erg leuk natuurlijk om te doen en bij deze wil ik 1 van jullie blij maken met 10,00 shop tegoed!




Wat je hiervoor moet doen ?

Like de  Facebookpagina van BeautyxSpace
Like  BeautyxSpace op Instagram

heb je geen Instagram? Deel dan het win actie bericht op Facebook. 


Bij 1300 volgers op Facebook  OF 200 volgers op Instagram word het shop tegoed verloot.

Laat je hier ook een reactie achter dat je mee doet?
( lukt dit niet dan mag ik dit ook op Facebook ) 

Reacties

Unknown zei…
Tof! Ik doe heel graag mee. Volger was ik al (FB Tamara Mara Großmaul, Instagram @paramara1982) en ik heb geliked en gedeeld.
Unknown zei…
ik doe mee!! :)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !