Standaard Make-up Stash 6 x


Ik draag eigenlijk bijna elke dag wel make-up.

En ik draag bijna altijd andere looks maar er zijn een aantal producten die ik er standaard bij pak als ik geen zin heb in aparte of opvallende looks.


Deze brow wax stick van Catrice had ik een paar weken geleden gewonnen en deze is precies mijn kleur. Ook al draag ik verder geen make-up deze zit nu standaard op mijn brows.



Ik ben helemaal verliefd op de princess lash mascara van Essence en de forbidden volume topcoat mascara.




Maak ik toch een een naturelle look? Dan gaat deze wenkbrauw poeder van catrice over de wax heen ;)


De precision eyeliner pen van Essence is ook een favoriet.



De w7 lipbalm in de smaak cherry gebruik ik ook standaard elke dag.



Dit zijn de producten die ik standaard gebruik als ik make-up op heb.  Natuurlijk draag ik ook veel bronzer, af en toe foundation , blush en oogschaduw en ben ik dol op highlighter maar deze producten wissel ik altijd
af.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !