Review: Kruidvat handcrème rose


Ja zeker , nog een product van de originals lijn van Het Kruidvat.  Waar ik normaal voor de olijf versie zou gaan bij handproducten ging ik nu voor de rozen geur.


  De geur is subtiel en daar houd ik van bij een handcrème. De creme zit in een tube van 100 ml en hij heeft een handige klik dop.




Het is een dikke witte crème die snel intrekt.
De crème is zeker hydraterend en laat mijn handen zacht aanvoelen. De geur ruik je nog een tijdje maar is niet overheersend. Ik vind het een zeer prettig crème mede doordat hij niet vettig aanvoelt.


Ook over dit product ben ik meer dan tevreden.
De prijs van deze handcrème is ook 1,99

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !