Kiekjes Kieken- Verjaardags drukte.


Afgelopen week was weer een druk weekje!

Een ziekenhuis bezoek, De verjaardag van mijn vader,tante en neefje gevierd en mijn oma vierde ook haar verjaardag in een wok restaurant.





Check hoe schattig Diva er uit ziet,  Zij is de poes van mijn moeder.


Super leuke lakjes van Essence !!



Ik kocht ook deze leuke honey comb blush van w7.


Dit was mijn face of the day van zaterdag.





Met mijn pa op de foto ! Hij werd 46 jaar oud.
Mijn tante was ook jarig en mijn neefje vierde ook zijn verjaardag.



In het wok restaurant.
Mijn oma vierde namelijk ook haar verjaardag afgelopen weekend.


Mijn make-up look van zondag.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !