Win actie !! Natuursteen bangle van shizzie.nl


In samenwerking met www.shizzie.nl mag ik een natuursteen bangle weg geven aan 1 van jullie.

Win je niet ? met de code  BeautyXSpace krijg je 10% korting! Deze code is twee weken geldig.




Shizzie is een webshop die erg leuke sieraden verkoopt voor een budget prijsje.  Zo zijn er erg leuke oorbellen  maar vind je er ook grappige kettingen, ringen en leuke minimalistische armbanden.
Horloges zijn ook van de partij en als je een leuke  ring zoekt, die zijn er genoeg ;)
Zelf heb ik er ook al een paar keer besteld, waaronder een cadeautje voor mijn zusje, een armbandje die ze vaak draagt.




Wil jij kans maken op deze te gekke armband?

Like dan de facebook pagina : shizzie.nl
Like Shizzie.nl op Instagram.
Like  BeautyXSpace op Instagram.

Je mag hier onder of op facebook onder de post reageren dat je mee doet. Als je via deze blog post mee doet laat je dan ook een geldig email adres achter?

De actie loopt tot 1 september.
De winnaar word bekend gemaakt op Facebook.


Reacties

Lieke Sluiter zei…
Wat een super leuke winactie, ik doe mee!
Unknown zei…
Ik doe ook mee! Leuke winactie!

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !