Review : Vaseline Sugar Coated Lip Therapy


Bij droge lippen of een verkoudheid grijp ik al snel naar een potje vaseline. Het is verzachtend en effectief. Maar hoe leuk is het als je potje vaseline een blikje word en er ook nog eens lekker geurtje aan zit !  Ik heb nu een paar variaties op deze blikjes en mijn laatste aankoop was deze sugar coated versie die nu al een tijdje in mijn lade lag.


De verpakking ziet er super schattig uit en hij ruikt lekker zoet, een beetje suikerachtig maar niet overdreven zoet.
Er zit geen smaak aan en hij is fijn in gebruik.
Het blikje is breed genoeg om je vinger in te dippen zonder dat het spul achter je nagels blijft hangen en voelt erg verzorgend aan. 


 Feitje : In deze lippen balsem zit wijn extract, dit ruik je ook wel terug.
Ik ben weer dik tevreden over dit product.
Het is te koop voor 2,99 bij de Drogist. 

Reacties

wat een leuke versie!

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !