Review : Essence colour & care lipstick Life's my runway

Essence heeft onlangs haar assortiment vernieuwt en daar is onder andere deze colour & care lijn bij gekomen. Ik ging voor een nude/bruin tintje.  Het is een soort lippen balsem met enorm veel pigment verrijkt met avocado boter.


Deze lipstick is smal en brengt daardoor extra gemakkelijk aan. Hij voelt heel erg zacht aan op je lippen en geeft ze en mooie glans.  Het kleurtje vind ik erg mooi en bij mezelf ook goed staan. 



Het is een fijne lipstick die goed kleur af geeft, je lippen zacht maakt en ook nog eens een aantal uurtjes blijft zitten.
Het enige nadeel vind ik , is dat de dop er niet goed op kan, door die witte rand glijdt hij er steeds af. In je hand tas mee nemen zal ik dan ook niet aanraden. Ik heb het gecheckt en dit was met elke stick zo.
Hij is te koop voor 2,39 .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !