Review : Action mascara met argan oil.


Al vind ik de action mascara's best te doen , toch ga ik meestal voor een wat duurder merk zoals max factor of maybelinne, al komt een budget merk zoals Essence ook vaak voorbij. 




Toen ik deze mascara met argan oil zag die beloofde zacht voor de wimpers te zijn maar toch volume te geven kon ik deze toch niet laten liggen voor het prijsje.
( hij was sowieso onder de 1,99 )



Zoals je ziet duwt de mascara mijn wimpers omhoog, geeft hij een gitzwart effect en zeker wat  volume.
Ik droeg deze met de hitte van afgelopen dagen en ging er zelfs mee het zwembad in. Hij gaf niet af en bleef prima op zijn plek. Toch blijven je wimpers inderdaad zacht en is de mascara gemakkelijk te verwijderen.
Het het toffe? je hebt slechts een dun laagje nodig voor dit effect.  Inmiddels heb ik deze mascara aan mijn dagelijkse make-up bakje toegevoegd en daar blijft hij ook zeker nog wel een tijdje. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !