Review: MUA peachy ken matte lipstick


Toen ik deze lipstick kocht was ik zeer enthousiast, maar zodra ik hem gebruikte was het een teleurstelling. Dit is letterlijk de slechtste lipstick die ik ooit heb gebruikt.
Daarom wilde ik eerst niet eens de foto's plaatsen maar ook een negatieve review is een review.. Het is niet altijd roze geur en maneschijn.  


De lipstick ziet er op het oog leuk uit . Hij zit in een simpele verpakking en je ziet meteen welke kleur je te pakken hebt. Toen ik de dop er af draaide ging het echter al mis, de lipstick zit los in de huls. Voorzichtig doen dus !


Ik swatchte de lipstick op mijn hand en voor de prijs is hij nog redelijk. Het kleurtje is mooi en de dekking is middelmatig te noemen .


 Toen het tijd was op hem op mijn lippen te smeren bracht hij echter patchy aan en brak hij meteen af. Ik heb hem koel bewaard dus dit heeft niks met het weer te maken maar met de formule.
Op de foto lijkt het nog mee te vallen maar in real life kun je duidelijk de lijntjes zien en stukjes lipstick die zijn afgebroken.

Onderstaande foto is dus voor en na 1 x gebruik.


Dit is gewoon zonde. Voor de prijs van 2,99 verwacht ik echt geen wonder product maar zelfs de lipsticks van de Action die voor 0,89 per twee verpakt zitten zijn nog beter.
Deze lipstick ga ik dan ook niet meer gebruiken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !