Review : Freedom Pro lipstick kit Red collection

Bij het kruidvat kost deze lipstick kit met maar liefst 5 kleurtjes slechts 5,00 . Nu draag ik haast geen rode lipsticks en deze kit is erg handig om te kijken welke mij nou wel mooi staat.

Alle lipsticks brengen prima aan en blijven een aantal uurtjes zitten. Een hapje en drankje kunnen ze echter niet aan. 

Born with it  is een roze rode lipstick met een medium dekking. Hij valt niet zo erg op maar je lippen zien er toch lekker gekleurd uit .



Red wine is een rode wijn kleur met een fijne dekking.
Ik vind deze kleur erg mooi staan bij mijn huid.



Expression  is een koraal rode kleur met een medium dekking. Deze zie je wel goed in de lijntjes.
Scrubben is wel een must. En dit heb ik dus overgeslagen.



Fever is een oranje rode lipstick die lekker fel is.
Deze is wat meer gepigmenteerd.




Make me crazy is meer een roze tint die ik erg mooi vind.
Een mooie frisse tint die iedereen wel staat.
Ook hier is de pigmentatie medium.

\



Ik vind het stuk voor stuk mooie kleurtjes al vind ik dat ze allemaal wel erg op elkaar lijken. Een lipstick zit los in de huls wat irritant is en sommigen trekken in de lijntjes maar voor de prijs is het een goede deal.
Ik zal deze lipsticks zeker gaan dragen.
vooral Fever en Red Wine vind ik erg mooi.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !