Style tone box # Juni 2016


Ik zag de afgelopen maanden goed gevulde boxen voorbij komen en wilde ook wel eens zo'n box ontvangen dus sloot ik een 1 maand abonnement af . Het thema van Juni is ''under the sea'' , en wat de producten daarmee te maken hebben ? ik heb werkelijk geen idee.  Het eerste wat me opvalt is dat de doos behoorlijk licht is. Helaas geen lichaams product dus , jammer ! 


Al snel ontdek ik dat er dan ook 3 make-up producten bij zitten die ik overigens erg mooi vind , een scrub spons  en een solid parfum. 


Solid parfums vind ik altijd een beetje risky want je moet als ontvanger de geur ook maar net lekker vinden. Gelukkig vind ik ''wander'' heerlijk ruiken.



  Het merk heet Glow for a cause en het is een natuurlijk merk. Ook gaat 5 % van de aankoop prijs naar een goed doel.  De ingredienten van dit parfum zijn : Coconut oil,beeswax,organic shea butter, organic cacao butter, vitamin E, natural fragrance.  De prijs van dit potje is 12,95.  Met die kleine potje heb jij je box er al weer uit dus !

Van het turkse merk Note zit er een lipstick in de box.
Ik kreeg hem in de kleur pink brownie .





De kleur vind ik echt prachtig en ik ben blij dat ik deze kleur ontvangen heb. Deze lipstick bevat arganolie & cacoa butter  en ruikt lekker naar vanille.
Bij de beschrijving staat dat hij misschien een beetje lastig aan kan brengen omdat hij zo zacht is , maar op mijn arm zie ik een prima swatch.  De lipstick kost 9,90 .


Van het merk MannaKadar heb ik een 3-in-1 fantasy ontvangen.


  Je kunt het gebruiken als oogschaduw , blush of highlighter. Het is een rose gouden kleurtje die dus breed inzetbaar is met een intens pigment.
Dit product kost normaal gesproken 17,95 




Toen ik deze higlighter stick in  ''pink glow'' van Peony cosmetics zag werd ik meteen helemaal happy.
De laatste tijd gebruik ik graag highlighter maar had tot nu toe alleen een paar gouden tinten.


 Deze vind ik echt prachtig en subtiel . Hij smeert ook nog eens fijn uit en het product is vegan.  Het bevat ook nog eens shea butter.



Als laatste zit deze scrub spons van Daily concepts in de box. De scrub heeft twee kanten voor verschillende scrub manieren. Het is gemaakt van een soja rubber en hij heeft een stevig handvat.Nu ben ik eigenlijk helemaal niet van de scrub handschoenen en sponsjes. Maar misschien dat ik deze toch maar een kans ga geven. De prijs is 6,00




Al met al vind ik eigenlijk bijna alle producten super.
Ik ben dol op de lipstick, 3in1 fantasy en de higlighter stick.
Het solid parfum ruikt heerlijk en ga ik zeker gebruiken.
Ipv van het sponsje had er van mij een verzorging product in gemogen maar ik mag niet klagen.
De waarde van deze box is ruim 65 euro !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !