Review : Yves Rocher perfumed bodymilk Notes d'Amour


Wat ik zo leuk vind bij Yves Rocher is dat je altijd een cadeautje bij je bestelling krijgt. Ik kon dit keer kiezen uit een verassing en een paar afgebeelde items. Nu was ik wel erg nieuwsgierig en ging ik voor de verassing.  Dit zijn twee producten die ik normaal te prijzig vind om aan te schaffen en nu kreeg ik ze voor niks er bij ,wow ! 




Deze bodymilk is geparfumeerd met een licht zoetig parfum.  Hier is ook een parfum van te koop trouwens.
Ik heb hier van al een aantal testers gehad en ik vind ze echt heerlijk ruiken.  De bodymilk ziet er ook chique uit met dat goud en wit.



De lotion heeft een klik dop wat ik handig vind want zo raak je hem niet kwijt. Het gaatje waar de lotion uit komt is ook precies goed zodat je geen lotion verspilt.
De lotion zelf is ook van goede dikte en niet al te vloeibaar wat ik erg prettig vind.  De geur is subtiel maar wel sterk genoeg en blijft zeker een tijdje hangen.
Het maakt mijn huid ook erg zacht en gehydrateerd en dat is natuurlijk ook wat een body lotion moet doen.
Ik ben heel erg blij met deze fles van 200 ml !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !