Review : Essence 01 Coral Calling Longlasting Lipstick


Al een tijd was ik op zoek naar deze lipstick in de kleur coral calling maar na verschillende kruidvat winkels te hebben afgezocht vond ik hem nog steeds niet.  Ik besloot hem daarom online te bestellen en ik ben zeer enthousiast over deze lipstick.


De lipstick brengt fijn en soepeltjes aan.
Hij is mooi dekkend en ruikt gewoon prima, hij loopt niet in de lijntjes en het kleurtje is gewoonweg prachtig.
Extra tof is dat hij een heel mooi glansje achter laat en dat je hem bijna niet voelt zitten op je lippen.
Essence heeft over het algemeen meesta mooie lipsticks maar dit is echt een pareltje.


Hij blijft alleen niet al te lang zitten omdat het een glanzende lipstick is met een lichte formule.
Maar voor 2,39 vind ik bijsmeren helemaal niet erg.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !