Review : E.l.f Lipstick Fantasy


Op de site leek deze lipstick een dieprode kleur.
Eenmaal ontvangen bleek het een bruine te zijn en heeft deze nog meerdere maanden in mijn te reviewen bakje gelegen omdat hij me niet aansprak.  Toch was ik nieuwsgierig en besloot ik hem er bij te pakken.


De lipstick zit in een kartonnetje wat ik handig vind want de verpakking zelf is niet zo stevig. De lipstick is bruin en op mijn arm zie je dit ook duidelijk terug. De kleur spreekt me niet zo aan.  Hij ruikt ook vreemd naar drop.  



Op mijn lippen is de lipstick een stuk minder gepigmenteerd en voelt hij aan als een lipgloss. De geur stoort mij echter enorm en ik heb hem meteen weer van mijn lippen afgehaald na deze foto.  Jammer want op mijn lippen vind ik het kleurtje wel leuk ! 


Helaas, voor mij is dit een grote fail en blijft deze in mijn lipstick lade liggen. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !