Review : Douglas Home Spa Goij berry & bamboo milk calming handcream.


Wat een lange naam heeft deze hand crème  zeg! 
Ik was al een tijdje benieuwt naar deze crème maar ik heb nog genoeg op voorraad waardoor ik deze steeds liet liggen.
Maar nu kon je ook een tubetje kopen van 30 ml en dit vond ik wel erg handig voor in mijn tas.  De crème zit in een leuk simpel vormgegeven groen tubetje met daar op wat tekst.



Fijn feitje, de crème is parabenen vrij ! Daar word ik blij van.  Als ik de tube open klik komt een heerlijke geur mij tegemoet. Wow, het ruikt echt alsof je in een spa bent zeg.
Heerlijke bamboe melk, wat citrus en kruiden en natuurlijk de goij bessen geur ruik je goed terug. Nadat ik de handcrème had aangebracht bleef ik maar aan mijn handen ruiken hihi.  De substantie zelf is ook erg prettig.




 Hij is wat dikkig waardoor hij goed hydrateert maar is absoluut niet vettig.  De crème trekt ook super snel in en mijn handen voelen zacht aan . Ik ben heel erg tevreden hiermee. 
Een tube van 30 ml kost 1,95.   Dit is natuurlijk niet super goedkoop maar voor een keertje wilde ik hem graag proberen en hij is het zeker waard. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !