Review : Yves Rocher energizing bath & showergel Raspberry & Peppermint


Toen ik zag dat Yves Rocher met deze lijn kwam moest ik gewoon een product hebben! Ik ben gek op de combi framboos met munt maar dan kom je al snel bij duurdere merken uit waar je bijna 10,00 per 250 ml betaald.




Wat was ik blij dat je voor 400 ml slechts 3,50 neertelt.
Of 1,95 voor 200 ml.   Ik bestelde de grote fles en was erg benieuwt of hij in de buurt kwam van mijn geliefde oriflame douchegel die helaas te duur is naar mijn smaak om opnieuw aan te schaffen.


De geur is heerlijk kan ik je vertellen, de framboos en munt zijn goed in balans zodat de geur zowel zoet als fris is.
Ook ruikt het niet chemisch en ruik je echte frisse framboosjes. 


Het product zelf is niet te dun en niet te dik en schuimt goed. Mijn huid voelt zacht aan en geurt nog een tijdje na.
Dit is zo'n perfecte douchegel voor in de ochtend als een frisse start, of als je er een warme dag op hebt zitten om af te koelen. Ik ben zeer enthousiast en blij dat ik de grote fles genomen heb ! 
Daarbij staat hij ook leuk in je badkamer met de vrolijke opdruk.

Reacties

Unknown zei…
Klinkt als een heerlijke geur!
Engelina zei…
Dat is het ook zeker. Extra tof is het feit dat het product uit 98% natuurlijke bestandsdelen bestaat.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !