Review : Rimmel Show off lip lacquer ''102 Nova''


Eigenlijk draag ik bijna alleen nog maar vloeibare lipsticks of normale lipsticks. Waar ik eerder een echte lipgloss addict was schaf ik nu haast geen nieuwe meer aan.

Toch was ik blij verrast toen ik deze Rimmel show off lip laquer zag liggen.  Het kleurtje ''102 Nova'' sprak me aan en voor de prijs van 1,99 ging hij mee in mijn winkelmandje.



Het is een koel roze kleur en daar hou ik wel van.
Het kleurtje is medium tot compleet dekkend op je lippen en voelt gewoon aan als een lipgloss. Hij is niet plakkerig maar kijk wel uit dat je het spul niet op je tanden krijgt want dit gaat heel snel. Hij zal niet zo lang blijven zitten omdat hij zo glossy is maar ik vind het ook niet zo erg om hem bij te werken. Ik zal alleen niet eventjes lekker in een boterham gaan bijten want dan heb je gehaait een roze printje.



Ik ben eigenlijk best tevreden over deze lip lacquer al zal ik er niet de volle prijs voor betalen. Het kleurtje is leuk, de dekking is prima maar de houdbaarheid is minder en het is niet echt een super vernieuwend product. Ik zal dit kleurtje er echter van de zomer vaker bij pakken, lekker snel voor onderweg! Het kwastje brengt namelijk erg prettig aan .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !