Everyday Bakje !


Momenteel gebruik ik weinig make-up maar heb ik wel een standaard bakje met producten die ik gebruik als ik het wel draag. 

Het wenkbrauw kitje van Catrice is ook groot favoriet! Verder ben ik dol op deze highlighter van Essence van een LE van een paar jaar terug en gebruik ik deze bronzing pearls van w7 ook heel vaak. Oja, een concealer mag ook niet ontbreken ! momenteel gebruik ik deze van Essence.



De mascara's van Essence vind ik erg fijn, deze twee ''forbidden'' mascara's zitten dan ook standaard in mijn bakje, evenals de liquid eyeliner van Essence (niet op foto want is net op gegaan)  en de duo eyeliner van Ebay.





Ik heb eigenlijk geen favoriet lip product, ik pak altijd een ander kleurtje of een andere balsem.

Eigenlijk zitten er best weinig ''basis'' dingen in mijn bakje, omdat ik vaak veel verschillende producten gebruik.
Toch zijn dit de vaste producten waar ik naar grijp.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !