Kiekjes Kieken # 30


De afgelopen 10 dagen zijn er weinig artikelen online gegaan. Ik hoop dat dit binnenkort weer terug kan naar 2 artikelen per dag , of op zn minst 1 artikel per dag.

Helaas heb ik echter nog steeds veel hoofdpijn waardoor artikelen typen moeizaam gaat. Daardoor is er vorige week ook geen kiekjes kieken online komen. Deze week ben ik weer terug en laat ik jullie een aantal foto's zien.

In samenwerking met www.hangmatjesvoorratjes.nl mag ik een wigwam voor een hamster weggeven !
Hier kun je de rafflecopter in vullen om te kunnen winnen.
Er doet nog niemand mee dus kans zat !



Verder waren er eindelijk wat nieuwe producten van Essence te koop en ik nam de forbidden volume mascara + topcoat mee. De topcoat is momenteel gratis bij aankoop van een mascara bij Het Kruidvat.



Ook kun je op facebook deze schattige lipbalsems winnen.
Je hoeft alleen maar onder de foto te typen welke je leuker vind.



Ook scoorde ik eindelijk de Frappuccino lipliner van Essence!  Ook hier staat een review van online .
En droeg ik eindelijk weer wat make-up ! 



Verder heb ik eigenlijk niet zo veel gedaan.
Maar je kunt nog zeker een paar reviews verwachten van Essence producten ! Ik heb een paar gave lakjes gescoord en nog een chill lip product.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !