Declutter & Dump

De afgelopen week had ik de lente in mijn bol dus kon de voorjaar opruiming beginnen. Ik zocht mijn producten uit en gooide deze weg, gaf ze weg of ik probeer deze te verkopen. 

In dit doosje zitten budget lip producten die dan ook voor een budget prijsje weg mogen!  Ook zit er nog oogschaduw bij in. 



Verder geef ik ook nog producten weg aan familie.


Zoals je kunt zien zijn deze producten oud en kunnen ze ook weg.  Het gaat om nagellak pennen en oogschaduw.


Zo zijn mijn lades en badkamer weer een stuk netter.
Er is uiteraard meer weggegaan maar dit was een klein overzicht.

Hebben jullie ook wel eens een declutter week? 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !