Valentijnsdag ; Door de ogen van een a-romanticus.


De winkels kleuren langzaamaan roze en rood en de bloemisten verkopen nog meer rode rozen dan normaal gesproken. 


 Hartjes,beertjes,kaartjes en heel veel online webshops gaan in op het leed dat Valentijnsdag heet. 
Ik ben niet zo romantisch, ook heb ik geen vriend.
Toch word ik toch altijd een beetje gek van het extra romantische gedoe waardoor het 1 dag per jaar letterlijk een roze (of rode ) wolk is.

En stiekem is het ook nogal vervelend om iedereen extra gelukkig te zien , omdat ik vind dat je elke dag je liefde moet koesteren .  Steek eens wat vaker wat kaarsjes aan , ga wat leuks doen , zeg elke dag dat je van iemand houdt, laat vaker kaartjes of een lief briefje achter...  Het leven kan niet lang genoeg zijn, en de liefde ook niet ;)

Zelfs een a-romanticus zoals ik zou zulke dingen kunnen waarderen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !